Aside

Det er over ett…

9 May

Det er over ett år siden jeg sist postet noe på denne bloggen. I mellomtiden har jeg brukt en annen blogg, men for noen måneder siden slettet jeg denne, rett og slett fordi jeg ikke hadde noe særlig interesse av å blogge lengre.
Da jeg kom inn her, la jeg merke til at statestikken enda ganske høy til tross for at den har vært død i over ett år. Helt utrolig!
Jeg har ingen tro på at jeg kommer til å ta opp igjen denne bloggen, men hvem vet? Kanskje jeg gjør det etterhvert likevel.

– Lise Mari

Legg igjen en kommentar

