Lise gjør ting hun ikke vil.

20 Feb

Etter mange lange uker, og ville helger, er jeg endelig hjemme hos Mamma en tur igjen. Nå har jeg ikke vært hjemme på svært lang tid, og jeg kjenner at det er litt godt å bare være her litt. I dag morges klarte Mamma å lure meg avsted på treningsstudioet. Eneste jeg gjør i det studioet er å ligge i solsengene å slikke litt sol, men i dag har jeg faktisk trent. Tro det eller ei. Kjenner at kroppen min har lyst til å dø. 25 minutter tredemølla og 20 minutter på disse vektløfte apparatene som jeg ikke aner hva heter. Ikke visste jeg hvordan de fungerte heller, så jeg var nok et syn for øyet. Godt at vi nesten var helt alene der. Klokka er bare 11:30 en søndags morgen, og jeg har vært å trent. Drastisk.
I går hadde Mamma, CC og jeg en ganske koselig hjemmekveld. Vi spiste pizza, og så hele tre filmer. Trolljegeren, Fritt Villt 3 og Den perfekte familien. Var utrolig deilig, bare synd at ikke pappa var her, da hadde det vært perfekt. Men han er fortiden å koser seg i California. Misunner ham så sykt.
Nå er det kun en uke igjen med skole og jobb, så er det endelig ferie. Jeg gleder meg!

Legg igjen en kommentar

