Soool!

9 Feb

Nå er jeg lei av vinterdeprisjoner og kulde. I dag går jeg for å finne sola. Om den er ekte eller ikke, spiller faktisk ingen rolle. Jeg trenger litt sol, så jeg tar meg en tur i solarium.
Dette er faktisk noe jeg sier til meg selv hver eneste dag, men i dag skal jeg gjøre det. Jeg trenger å være litt streng. I går var jeg faktisk så streng med meg selv at jeg endelig fikk pantet de flaskene jeg har tenkt på de siste 4 månedene. Det var godt å bli kvitt dem!

Legg igjen en kommentar

