Byjente.

2 Feb

Etter to kvelder med vin og skole igjen tidlig om morgenen, har jeg bestemt meg for å ta en frikveld i kveld. Gjøre ferdig historieoppgaven, se litt film og lage meg noe ordentlig godt å spise. Jeg trenger å slappe litt av etter å ha vært litt sinna i noen dager nå. Dataen min kræsja, mobilen min streika, ekle rykter, jobb og stress. Det skal ikke være lett å plutselig ha blitt byjente. For det merker jeg faktisk at jeg har blitt. Jeg går ca 30 ganger fortere nå enn før, jeg banner når jeg mister bussen (selv om neste går om bare 10 minutter), jeg bestemmer meg for å ta en tur på byen midt i uka, og jeg velger pene klær fremfor varme klær. Forskjellen på meg nå, i forhold til i fjor, er at jeg svært skjeldent går med joggebukse på skolen, jeg setter aldri av tid til å bare sitte hjemme å ikke gjøre noe helt alene, og jeg blir irritert når jeg brekker en negl. Ja Adina, om du leser dette, jeg har begynt å bry meg om neglene mine! Ikke at det er så lett. Jeg brekker dem jo hele tiden når jeg er på jobb likevel. Men på en annen side har jeg blitt flinkere til å droppe alle disse spontankjøpene som jeg hadde da jeg først flyttet hit, så til helgen spanderer jeg på meg en liten Danmarkstur. Vi drar en gjeng på dagstur på lørdag for å handle snus og billig drikke. Blir koselig tror jeg. Dessuten har jeg klart å fikse gratisbillett til Ida og meg, så da er det jo flott! Slik er det med snille kammerater som Thomas.

2 kommentar to “Byjente.”

  1. Adina 02.02.11 kl. 15:32 #

    Du har fått pene negler, og jeg har ikke negler lenger! Vi er litt av et dreamteam! Har du med deg neglefil rundtforbi?

    • granatmuffin 02.02.11 kl. 20:25 #

      Jeg skulle likt å svare ja, men nei. Så ille er det ikke blitt, at jeg løper rundt med neglefil og sminke i veska mener jeg. hehe

Legg igjen en kommentar

