Bursdagsfeiring

16 Jan

Etter å ha brukt nesten hele bursdagen min på jobb i går, kom jeg hjem til Ida og Kevin som hadde laget kake og pannekaker til meg. Sang bursdagssang og sjenket meg med vin. Etterhvert var plutselig huset stappet med festglade folk, masse musikk og gøy.
Med tanke på at jeg ikke helt hadde planer om å feire i det hele tatt, var dette en virkelig bra overaskelse. Hadde det helt kanon. Tok oss turen til byen etterhvert, der det dukket opp overaskende mye kjennsfolk.
Nå er det snart klart for date med Tante, før jeg må begynne å tenke litt på å pakke. Er syyykt klar for tur på onsdag!

Klovnenesene fra ikea ble en slager.




Legg igjen en kommentar

