skumle saker.

10 Jan

Nyttårsfesten på lørdag gikk strålende. Jeg var svært god i formen, hadde det knallgøy og fikk danset en hel del. Komiker Terje Sporsem underholdt, og et lokalt coverband spilte mye bra musikk. Kvelden var rett og slett strålende vil jeg si.
Hvertfall til vi kom hjem. Jeg regner med at de aller fleste har fått med seg drapet som har skjedd her i k.sand. Vel, det i nabobygget. Da vi kom hjem på natten var nabolaget innvadert av politi, og jeg tror ikke helt at vi fikk med oss hva som egentlig hadde skjedd før morgenen etterpå. Jeg syns hvertfall at det er utrolig skummelt at slikt skjer rett der jeg bor.

I tilleg klarte to busser å kræsje nedi bakken her i dag. Er det rart mamma begynner å bli litt redd for meg? jaja. Jeg lever hvertfall, og øyebetennelsen min er over.

Legg igjen en kommentar

