Litt livsglede.

2 Jan

Jeg var dum nok til å bli hekta på poker på face. Og i det gikk ikke så greit. Nybegynnerflaksen min tok slutt, og da gikk det bare nedover. Jeg hadde faktisk bra mye penger i går. Var oppe i hele 150 000 $ tenk. Men lykken varte ikke evig.
I dag, da jeg først hadde begynt å tape litt, så kontoen min ca slik ut


Plutselig fikk jeg bare en bølge av selvsikkerhet over meg, og kjørte på som om jeg skulle vært kongen av Las Vegas. Det gikk ikke så bra.  10 minutter etterpå så kontoen slik ut


Jeg har en følelse av at jeg dreit meg ordentlig på leggen. Dessuten tror jeg at jeg dropper planene mine om å bli pokerkonge i Vegas. Jeg tror ikke helt at det er min greie likevel.
Så for å lette litt på humøret, hører jeg på denne heftige låta, og smiler bredt for meg selv!

Dette er min absolutte nye favoritt. Jeg ler så jeg griner hver gang jeg ser den.

Ellers kan det godt nevnes at jeg har hatt to flotte uker hjemme hos familien, og at jeg nå er tilbake på hybelen, der det er sinnsykt kaldt! Nå er det klart for en hektisk januar, som jeg kjenner at det er sykt mye å glede seg til, og en etterlengtet bursdag midt oppi det hele. Har ikke tid til å feire den med det første, men det får jeg heller bare ta på sikt. Er hvertfall klar for de kommende ukene nå, så får håpe at jeg har vært nok syk for en vinter.

Én kommentar to “Litt livsglede.”

  1. Pokertips 05.01.11 kl. 01:58 #

    Har selv opplevd store nedturer i poker. Det viktigste er å ha tålmodighet når mitgangen melder seg. Men dette er ofte veldig vanskelig.

Legg igjen en kommentar

