Makan til konge!

26 Dec

Etter at jeg satt oppe i omtrent hele natt, for så å stå opp drittidlig bare for å ta litt sol i solariumet med mamma, har jeg klart å finne ut hva jeg skal gjøre med resten av mitt liv. Hvertfall sånn nermeste fremtid. Da jeg lå der i solsenga og irriterte meg over at jeg glemte ipoden i bilen, og at jeg ikke oppgadet det før etter at jeg hadde puttet penger på maskinen, fant jeg ut at eneste meningen med livet mitt er å spoone med kongen! Det gikk opp for meg da jeg lå der i grillen uten musikk, og var tvunget til å høre på senga lage rare lyder. Jeg hater å ligge i de sengene uten musikk, for jeg er sikker på at lydene er et tegn på at den skal knekke sammen og drepe meg. Jeg satte på høytalerne på mobilen istede.

Men tilbake til denne kongen. Når jeg sier at jeg har planer om å spoone med kongen, så mener jeg såklart ikke denne kongen
Han vet sikkert ikke hva spooning er engang. Jeg tipper han og dronningen sover i hver sin seng til og med.

Nei, ikke denne kongen heller. Jeg har aldri ligget i en lik-kiste, men etter hva jeg har sett, er det liten plass til spooning i en slik kiste.

Jeg mener såklart Kong Halvor.

Han påstår at han elsker å spoone, og etter bloggen hans å dømme kan han også lage spagetti. Perfekt!
Egentlig er jeg bare ute etter katten hans, Rambo.

Rambo er både smartere, mer utspekulert og har bedre dataskills enn katta mi.
Denne katten kan til og med håndtere en gunner!

Det hadde aldri katta mi klart. Den klarte ikke engang å håndtere den levende hummeren jeg prøvde å fore den med i går. Makan til ubrukelig katt jeg har.

Tanken på å pakke sekken å banke på døren til Halvor med det ukjente trynet mitt å rope «Gled deg pappa, her er jeg», ble ikke mindre fristende da jeg oppdaget at fyren har ei badevekt!
Jeg ønsket meg en til jul, og alle sa de skulle kjøpe til meg. Men jeg fikk ingen, og nå må jeg rett og slett bare finne meg noen med badevekt. Det er det jeg sier, denne kongen er perfekt. Han har en utspekulert katt, kan lage spagetti, har badevekt, og har ellers et meget uintresant liv.

Jeg oppdaget forresten i går at Halvor ligger et eller annet random sted på topplista over kjendisbloggerne. Jeg ble litt lei meg, siden konkuransen da øker betraktelig. Bare vent Halvor, jeg skal spamme postkassa di med syke brev som du ikke kommer til å tørre å åpne engang. Neida. Joda.

Akkurat nå oppdaget jeg at livet mitt virker minst like livløst. Men det er ikke min feil at det er jul, og at jeg blir tvunget til å passe på brødene i ovnen og vinen på konfyren!

Én kommentar to “Makan til konge!”

  1. Johan balle 26.12.10 kl. 14:05 #

    Å, ja! Send meg post! Jeg ønsker meg mer post fra folk som ikke krever penger. Har ikke gledet meg til å åpne postkassa siden 1994.

Legg igjen en kommentar

