Top Secret!

17 Dec

Etter noen dråper for mye vin, og alt for mange kjærlighetsproblemer, har jeg og Ida laget vår helt egen kjærlighetsdrikk.
Denne er top hemmelig forresten!

Lise og Idas magiske trylledrikk!
Hvordan får man den man er forelsket i til å forelske seg i nettopp deg?

Finn frem et Norgesglass, slik at du hvertfall vet at du har nok.
Knus fire peppermynteblader, og tilsett ett knipe sukker.
Deretter tilsetter du 4 cl schnapps, og 2 dråper sitronsaft.
Rør godt om.
La dette stå i en til to timer, før du tilsetter 3 cl Absolut Ruby Red.
Knus en pille LSD i en knuseskål, og rør det inn i resten av drikken.
Til slutt, tilsett en liten dråpe av din helt egne og personlige kjærlighets aroma.
Fyll dette så opp med CB julebrus, og smil til verden!

Du har nå mikset din helt egne kjærlighetsdrikk, og kan hele fyren med storm.
Ps. Virker ikke like effektivt på kvinner som menn.

Jeg må også meddele at jeg er utrolig glad i Ida, og at hun er den mest fantastiske venninne jeg kunne ha forestilt meg. Du er bare helt vanvittig nydelig vennen!

2 kommentar to “Top Secret!”

  1. Daniel 17.12.10 kl. 03:10 #

    koselig :D

  2. Terese et Tustehue 17.12.10 kl. 20:40 #

    Mer fantastisk enn meg? :( *snufs* hehe :p

Legg igjen en kommentar

