Er vi virkelig venner?

13 Dec

Nei, vi er ikke det! Jeg har levd med denne vaskemaskinen i et halvt år nå, og jeg skjønner fremdeles ikke en dritt av den. Jeg kaster bare inn klærne mine, hive i noe vaskepulver og noe tøymykner, og så trykker jeg på noen knapper og håper at det går bra. Som oftest gjør det det, men det hender at det ikke gjør det også. Det hender svært ofte at den bare oppfører seg helt på tryne. vasker i 4 sekunder, står stille i 3 minutter og vasker 4 sekunder igjen. Som oftest bruker den opp til 3-4 timer på en vask. Men det har også hendt at den griner om at den er ferdig, uten at den er det. og da er det så mye vann i maskinen at når jeg åpner døra, så renner det bare ut på gulvet. Det har heldigvis bare hendt en gang. Men på en annen side tror jeg bare det har hendt en gang at den bruker normal vaskemaskin-tid også.


Da jeg tok en titt inn i kjøleskapet mitt i dag, fant jeg ut at jeg har en melk som går ut på dato, I DAG! Så da måtte jeg finne noe jeg kunne lage til middag med melk i…

Og da fant jeg tomatsuppe og makaroni. Men etter nermere ettertanke…

…fant jeg ut at jeg hverken får brukt særlig mye melk i tomatsuppe, eller at jeg hadde særlig lyst på det i det hele tatt.
Så da fant jeg litt cheerios istede..


Jeg hadde egentlig ikke lyst på det heller. Men nå var det det som var enklest å lage. Jeg er egentlig flink å gjør skolearbeid i dag. Men
jeg er hverken flink eller særlig motivert i dag.


Istede kan jeg tenke over hvor dramatisk dum jeg er, som velger å gjøre lekser fremfor å bake julekaker, som jeg egentlig skulle i dag. Jeg prioriterer sabla dårlig kan du si!

Én kommentar to “Er vi virkelig venner?”

  1. Adina 13.12.10 kl. 18:02 #

Legg igjen en kommentar

