Post.

9 Dec

Da jeg kom hjem fra lillesand i dag, hadde jeg fått post. En liten og feit konvolutt som bare ventet på å bli åpnet!


Oppi dette fantastiske brevet, sjulte det seg en rekke spennende hemmeligheter.

Slikkelapper. Sånn i tilfelle liksom.

Glidemiddel.

En tyggispakke, med tyggis oppi

Reklame

En kolombus kvittering

En beskrivelse av boplassen til ekå fra finn.no

Og mange fine tegninger av dyr og forskjellige gjennstander. Tipper jeg må pynte veggen min etterhvert.
Syntes det er koselig med post, og håper på et spennende anonymt brev fra DEG!

Takk for at du fôret postkassa mi Ekå!

3 kommentar to “Post.”

  1. Ekå 09.12.10 kl. 01:22 #

    Følte du trengte de forskjellige tingene jeg sendte med, sånn i tilfelle, og litt fordi at det virket litt rart at jeg gikk rundt med det i veska … Har dratt rundt på dem siden høstferien da du var der.
    Var så sliten at jeg ikke orket å skrive et brev derfor ble det tegninger. Men, det var jo litt vakre de og da :-P Skikkelig barnetegninger.

  2. Ekå 09.12.10 kl. 01:29 #

    OOOOOOOOOOOOOOG, det er ikke en kolumbuskvitering!

  3. anonym 13.12.10 kl. 23:11 #

    Nå har jeg sendt deg en pakke. Har dessverre ikke adressen din i kr.sand, så jeg sendte den likegodt hjem til Lunde. :)

Legg igjen en kommentar

