7 Dec

Er litt deilig å tenke på at det bare er ei ikea-jobbehelg, to julemarkedvakter, en matte heldags, en nynorsk heldags og en historiefremføring igjen før jeg reiser hjem for jula. Det er jo faktisk ikke mer enn 15 dager igjen før jeg kan nyte to uker i Farsund. Det blir det lengste jeg har vært hjemme siden jeg flyttet i juni. Tenk det.

Etter skolen i dag er planen å opp en tur til Ida å spise middag, før vi tar turen til Ikea og sørlandssenteret. Må få handlet ferdig de siste julegavene, og noe greier for mamma. Begynner å kjenne på pengeboka at det er jul, men det får nå heller så være. Er jo bare  8 dager til det kommer penger inn på konto igjen. Målet er å bli ferdig med gavene fort, for så å gå blakk til pengene kommer inn på konto. Når de ramler inn, kan jeg med god samvittighet bruke dem på meg selv istede for julegaver. Blir fint. Kjøpe meg en ny fin julekjole og nye sko (!!?).

Tenkte jeg skulle få til et knakende bra og useriøst innlegg i kveld, etter at alt annet jeg må gjøre er gjort. Noen forslag til hva dere har lyst til å få printet inn i hodet?

Legg igjen en kommentar

