En superfantastisk dag.

6 des

I dag har jeg vært på jobb i dyreparken igjen, på julemarkedet. Når man er der, føles det nesten ikke som å være på jobb engang. Man bare koser seg, snakker med gjestene, og hjelper dem med ting du faktisk kan. Det innebærer minimalt stress, og maksimalt mye julestemning. Når snøen ligger tett over hele Grashavet og kjuttaviga, og menneskene er avslappet og glade, da er det fint å være på jobb.

Kjuttaviga i mørket, etter stengetid.

Et pent pyntet vindu i skomakergata

Dagen ble ikke akkurat værre da jeg kom hjem, og fikk ordre om å sette meg på en stol, og ikke gjøre noen ting. Kevin hadde lovet å lage middag til meg i dag, og jeg fikk ikk engang lov til å komme i nærheten av konfyren. Og da kan man jo ikke akkurat klage. Så i kveld har det blitt både taco, jul på månetoppen, Amalies jul og julenatt i blåfjell. En veldig julete dag igrunnen. En veldig superfantastisk dag faktisk.

Kevin på kjøkkenet

Slik ser forresten mopeden min ut fortiden. Han har også pyntet seg til jul.

Legg igjen en kommentar