…. Erke feil.

2 Dec

Å sitte i et bitende klasserom, skrubbsulten og trøtt erke feil.
Det snør på utsiden igjen. Hadde planer om at den snøen skulle forsvinne nå, men der set ut til at hver gang jeg planlegger noe slikt, kommer det bare mer snø. Er lei av den allerede, og den har ikke vært her i mere enn bare noen få dager.
Tror jeg skal slutte å ønske den snøen bort. Om jeg ønsker meg mer snø i stede, så kan det vel hende at den forsvinner.
Menmen, på slike dager er det godt at jeg har Stine, forer meg med Smash, og plager livet av meg. Herlig dame det der.

Stine sier Hei forresten.

2 kommentar to “…. Erke feil.”

  1. Terese et Tustehue 02.12.10 kl. 11:37 #

    Vi har masse sol vi! Kan jeg låne Amalies jul av deg når du er ferdig med den?

  2. granatmuffin 02.12.10 kl. 14:02 #

    Joda, men det blir jo ikke før etter jul da.

Legg igjen en kommentar

