Armkrok søkes..?

2 Dec

Jeg tror jeg begynner å bli kjærlighetssyk. Jeg skal ærlig innrømme at etter at jeg fikk min første kjæreste, har jeg aldri vært singel så lenge som nå. Et halvt år. Shitt altså. Et halvt år allerede!??
Hvertfall, jeg begynner å kjenne at jeg ikke er noe singelmenneske. Når man prøver å krype inn i armkroken på en bamse som er på størrelse med en baskettball, så burde det ringe ei bjelle. Ikke er han kjælen, og ikke lager han mat til meg. Han klarer ikke engang å sitte oppreist uten å støtte seg til noe. Makan til ubrukelig fyr! Eneste positive med ham er at han er myk, og at han ikke kommer slengende med tåpelige kommentarer i hytt og pine. Kanskje det var en del positive egenskaper ved ham likevel?
Velvel, i jula kan jeg hvertfall kose meg i pappa sin armkrok. Det blir fint :)

6 kommentar to “Armkrok søkes..?”

  1. ronny 02.12.10 kl. 21:50 #

    jeg ser også frem til at du skal sitte i armkroken

  2. Halvor fra Briskeby. 03.12.10 kl. 08:51 #

    Han lastet da opp en rekke bilder her om dagen. Skal spørre. Akkurat nå er han opptatt med å drepe en pappeske.

  3. Terese et Tustehue 04.12.10 kl. 01:53 #

    hahaha! Du, jeg vet om… skal jeg fortsette? :p

    • granatmuffin 04.12.10 kl. 10:41 #

      Nja. Er redd offentligheten ikke vil høre :P men er nysgjerrig på fortsettelsen her..? :P

  4. Terese et Tustehue 06.12.10 kl. 10:10 #

    haha! Jeg er sikker på jeg vet to armkroker du kan sitte i :p

Legg igjen en kommentar

