En Chihuahua med downs!

30 Nov

Vel, om hunden har downs eller ikke er jeg faktisk ikke sikker på. Det er vel igrunnen bare tunga som gjør at hunden ser litt spesiell ut.
Jeg var som tidligere nevnt på juleshopping med Ida i går, og etterpå tok vi turen opp til Kusina hennes for å lese lekser og kose oss litt. Hellbillies på høytaleren, og et glass med ett eller annet spennende oppi i hånda. Utrolig koselig.

Jeg hadde mitt aller første ordentlige møte med en chihuahua da vi var der oppe. Hun heter Twiggy, og er det mest sjarmerende jeg noen gang har møtt!

Er hun ikke bare helt eksemplarisk nydelig? Hun var til og med sjarmerende da hun var nyvaska og kom krabbende opp i sofaen til meg for å få kos. Hun ser vel kanskje passe sær ut på dette bildet da, så jeg slenger med et bilde der hun ser litt mer oppegående ut.


Jeg har virkelig fallt pladask for henne. Hun har til og med vunnet pris på utstilling for mest sjarmerende hund. Ikke rart når man har en alt for stor tunge som bare ikke passer inni munnen. Den andre hunden er forresten Snoopy. Han løp rundt med en security t-sjorte på seg og lekte med strikke-garnet til Ida. Jeg ønsker meg en downs-chihuahua til jul folkens!

2 kommentar to “En Chihuahua med downs!”

  1. Ekå 01.12.10 kl. 00:24 #

    Åh, er det en hund… Jeg trodde det var sånn rotte-lignendeting du ønsket deg jeg … Jaja, shit happens..

  2. Stine 01.12.10 kl. 12:20 #

    Jeg er så lei folk som kaller chihuahuaer for rotter jeg!! Er det mulig.. Jeg eier en selv, og de er flotte dyr :)

    Den har var jo nydelig med tunga ut da :):)

Legg igjen en kommentar

