Put your wands up

29 Nov

Da jeg våknet i morges skrek en stemme inne i hodet mitt intenst om hvor seriøst ukult det er å være fyllesjuk. Desverre hørte ikke kroppen min på stemmen, å bestemte seg for å lage litt ugang likevel. Takk å lov for at magen valgte å ta en rolig formiddag. Etter et par times jamring på sofaen og en del fliring for meg selv etter alle flashbackene som underholdt hjernen min, var det tid for middag. Fårikål. Mor lager utrolig god mat, men akkurat i dag var ikke valget av middag det beste. Jeg saltet i hel potene mine, og gurglet nedpå med julebrus. Middagen var over, og jeg kom gjennom den uten å gi resten av familien varige skader. Det at det satt 3 andre rundt bordet i mer eller mindre samme form som meg, hjalp betraktelig.


Kvelden i går var fin. Formen var fin, vinen var fin, folka var fine og alt var bare fint. Bortsett fra kulden, og det faktum at både vinen og formen ble litt i voldsomste graden av fin. Men det var jo.. fint?
Hvertfall. Jeg har overlevde bilturen tilbake til K.sand uten de største utfordringene, og etter jeg kom inn døra havnet jeg rett under dyna. Og her ble jeg.

Neida, så.. Jeg har vel ikke noe feber akkurat. Men jeg kunne godt hatt det. Man vet faktisk aldri!
Ellers har jeg brukt helgen på å fortelle mamma hvor gla jeg er i henne, og hjupet henne litt med den nye hobbien hennes.

Ja, den der laget jeg faktisk helt selv.

Jeg har også fått tatt i bruk mitt nye bad, med stor innlevelse. Både doen, hårføneren, rettetanga og speilet har fått prøvd seg. Har til og med hengt opp et fin-fint bilde som jeg og mamma handlet inn. Det er herlig å ha sitt eget bad må jeg si.
I løpet av helgen fikk jeg også tatt meg en heftig kald ridetur i det bitende listaværet. Om den var så vellykket er det faktisk bare det svarte kneet til Birgit som kan svare på. Men noen heftige tryninger må vil til for å kalle det vellykket.
Alt i alt har jeg hatt en morsom helg.

Ah, forresten. Nå glemte jeg nesten en utrolig viktig ting!
GRATULERER MED DAGEN TERESE! <3

Og en ting til.
Jeg har fått litt dilla på en utrolig teit sang. Hør den. Jeg tørr vedde på at det blir den nye partylåta!

Legg igjen en kommentar

