Grøss

29 Nov

Jeg vurderer seriøst å slenge meg utfor et random vindu om få minutter. Klasserommet mitt ligger noen meter over bakken, så jeg skal nok klare å slå meg bevisstløs hvertfall. Vi har matte, og kjedsomheten eter meg opp innvendig. Tarm for tarm. Hvert eneste organ i kroppen min er oppspist. Jeg kan stoffet, og gidder faktisk ikke å regne gjennom hvert enkelt stykke i hele boka for å bevise det til «Go Organic» dama vi har i faget. Jeg føler kanskje at karakterene jeg får i matte sier sitt, og at hun burde slutte å mase. Egentlig er ikke problemet at hun maser. Problemet er heller at vi bruker alle mattetimene vi har i løpet av en uke på å gjennomgå enkle ting som tydeligvis ingen forstår. Jeg har lagt ca 30 minutter av sjela mi på det siste kapittelet vi har hatt, og jeg kan hele greia. Det er jo bare repitisjon av noe vi lærte i 8 klasse for pokker. Velvel.
Når disse 4 timene med matte endelig er over skal jeg ut i snøstormen igjen. Jeg grøsser over tanken. Jeg hadde nemmelig ikke planer om å vasse i snø før sånn omtrent 23 desember, og da var planen å bare vasse i den til omtrent 3 januar. Ikke lengre. Fysj. Hadde jeg ikke hatt jobb, så hadde det vært helt greit. Men dette kaoset gjør det ca 137 ganger vanskeligere å komme seg på jobb på dager der det ikke går buss. Montro hvor dyrt det er med taxi til sørlandsparken?
Jeg skal ut å ta siste innspurt på julegavene i dag tenkte jeg. Har faktisk ikke så sinnsykt mye igjen, og det gjør meg ganske glad. Faktisk så har jeg vel bare sånn ca 4 gaver igjen. Og jeg vet hva jeg skal kjøpe. Så den saken er jo biff.

Årh! Jeg kunne ønske jeg var hos pappa i California akkurat nå. Han har det i det minste varmt!

Legg igjen en kommentar

