Når dagene bare flyr av sted…

24 Nov

Resten av denne uka kjenner jeg at blir utrolig deilig. Nå har jeg bare en fremføring i Sosiologi igjen av denne skoledagen, før det bærer opp til senteret med Ida, og så på opplæring til juleverkstedet i Dyreparken. I morgen har jeg bare to timer på skolen, og så er det juleshopping med mamma og pappa som kommer på besøk. Og på fredag, har jeg fri tre timer, og så hopper jeg på bussen sammen med Kevin hjem til Farsund for å feire Terese sin bursdag, ri litt med Birgit, og være litt med Pappa før han drar til California. Er utrolig godt når dagene går så fort som de gjør nå.
Det er faktisk bare 5 uker igjen av dette året.

Legg igjen en kommentar

