21.11.10

21 Nov

I går møtte jeg noe som kan kategoriseres som verdens snilleste buss sjåfør. Siste bussen hjem fra Ikea stopper ved Rona, og der må vi stå å vente 15-20 min i kulda på neste buss. I går var vi bare to stykker på den bussen hjem. Jeg, og en fyr som faktisk er fra Lyngdal, og som jeg tydeligvis gikk på skole sammen med på Eilertsundt. Uansett. Han som kjørte bussen sa at han nektet å slippe oss av ved Rona, ettersom han ikke ville at vi skulle stå i kulda og fryse, så kan bestemt seg for å kjøre oss til det busstoppet som var nermest hjemme for oss. Om ikke det er å yte god service, så vet hvertfall ikke jeg.

Da jeg kom hjem fyrte jeg på med noen kanelboller i ovnen, og satte på en film før jeg stupte i seng. Var helt kjørt for å si det slik. Etter å ha våknet tidlig etter mange timers søvn, kjenner jeg at jeg er trøtt igjen nå. Ikke bra. Skal faktisk å se Harry Potter på kino senere i dag, sammen med Renate og ei fra Søgne. Blir koselig.
De neste dagene tipper jeg at kommer til å rese avsted. Har fullt kjør alle dagene neste uke, før jeg ender opp en helg i Farsund igjen. Gleder meg!

Legg igjen en kommentar

