Det er din dag i dag.

18 Nov

I dag ville vært Odd Arne sin 22 årsdag. Men slik ble det aldri. Tenk, han fikk ikke engang fylle 22 år. Jeg kjenner at slike dager er harde, og derfor har det vært godt å være rundt Ida og Renate i dag, slik at jeg ikke har behøvd å tenke så mye på det. For å feire bursdagen til Odd Arne har jeg sett Julenatt i blåfjell i kveld. Det var den siste filmen vi så sammen på kino, og det var slik vi feiret bursdagen hans sammen i fjor. Det var slik vi feiret det aller meste sammen egentlig. En koselig middag, og så kino. Somregel fikk jeg velge film, men Julenatt i blåfjell var en film vi begge hadde gledet oss til skulle komme. Det er rart egentlig, at filmen vi så sammen den siste bursdagen hans, ikke kommer ut i butikkene før nøyaktig ett år etterpå, på bursdagen han aldri skulle få oppleve sammen med oss.
Jeg savner deg Odd Arne, hver eneste dag!

«Om man aldri er redd, kan man heller aldri være modig. For å være modig er å gjøre noe man egentlig ikke tørr»

Legg igjen en kommentar

