Visste du at…?

17 Nov

Jeg har verdens beste lillebror?

Irland 2009

At jeg var en ekte superhelt da jeg var 14 år gammel?

Stall-K, sommeren 2005

At dette var jentegjengen min på ungdomsskolen?

Polen, 2006 (blondina i midten er meg)

At jeg har kun har hat brunkrem i ansiktet mitt en eneste gang i hele mitt liv?
(Og at det var Kim Stian som sminket meg?)

2009

At jeg har holdt en ekte tarantell?

2009

At jeg farget håret til pappaen min rødt slik at han skulle se kul ut på julebord?

Og at pappaen min er råstilig?

At fotballen trolig er min værste fiende?

sommeren 2007

At jeg kommer fra en ordentlig campingfamilie?
(og at vi har campet i så og si hele Norge?)

Sommeren 2008

At jeg faktisk har jobbet «bak kulissene» på en tysk film.

2006

At jeg hadde på meg bleie en hel skoledag i en alder av 18 år?

2009

At jeg mistet exkjæresten min i kreft 6 april 2010?
(Og at han i morgen ville fyllt 22 år om han enda levde?)

2007

At jeg har vært en hardbarska pirat hver sommer siden jeg var rundt 10 år gammel?
(og at både pappa og lillebroren min også har vært/er pirater?)

Kaptein Torius, lillebroren min og jeg. 2010

At jeg er en minst like hardbarska grensevakt?

På flukt, Røde Kors. 2009

At jeg har jobbet som scenevakt på Kaptein Sabeltann?

sommeren 2010

At jeg faktisk har kurs i kondompåtredning og seksuellt overførbare infeksjoner?

kondompakking

At du er kul, og at jeg er tøff?

Legg igjen en kommentar

