Rotekopp!

17 Nov

Jeg er og forblir en rotekopp. Ca en gang i uka tar jeg mot til meg og rydder opp i rotet jeg har klart å lage, men det tar ikke mange dagene før det er like ille igjen. Klær over hele gulvet og all slags rot rundt forbi. Jeg er helt elendig til å rydde opp etter meg. Hadde nok vært litt lettere om jeg bare hadde holdt meg her i k.sand hele tiden. Er liksom baggene jeg drar med meg rundt som skaper rotet. De blir stående på gulvet, og da lander resten også på gulvet etterhvert.


Er forresten helt home and away KRISE her hjemme nå. Finner ikke de neste episodene, så aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. De kan jo ikke bare droppe å legge ut episoder på den måten!

2 kommentar to “Rotekopp!”

  1. Mamma 17.11.10 kl. 18:00 #

    hehehei kan jo hende at de ikke har kommet lengre der over heller da :-)

  2. Karoline 17.11.10 kl. 21:02 #

    Faktisk så har episodene blitt fjernet av youtube pga opphavsretten. (HA-på-youtube-nerd-her ja!)

Legg igjen en kommentar

