Litt hjemmekos.

13 Nov

Er endelig hjemme hos familien en tur igjen. Kjenner at det er utrolig godt, og at det er veldig mye hyggeligere å lage middag til flere enn bare meg selv. I kveld skal vi ha besteforeldrene mine og tanta mi på besøk. Skal spise lam, og har fyrt opp i stampen. Så tipper at det blir en utrolig hyggelig kveld.
Synd at jeg ikke får kommet meg noe særlig hjem igjen før jul nå. Men det får jeg jo heller bare klare.

Én kommentar to “Litt hjemmekos.”

  1. minblogg68 13.11.10 kl. 21:47 #

    Ja,det er jo koseligt å være hos familien sin da.

    http://minblog68.wordpress.com/

Legg igjen en kommentar

