Hjem

11 Nov

Om en og halv time kaster jeg meg endelig på bussen hjem til Farsund igjen. Blir nest siste turen hjemme en hel helg før jul faktisk, ettersom jeg skal jobbe hele desember. Gleder meg til å hjem en tur igjen nå. Er rart hvor mye man setter pris på noen få dager hjemme når man bor borte.

2 kommentar to “Hjem”

  1. Mamma 11.11.10 kl. 12:29 #

    hmmm ja det e godt du kommer hjem nå slik at du får ryddet rommet igjen etter at vi har rota det til hehehe blir så mye artigere å rote etterpå igjen når du har fått ryddet det hihihi
    Gla i deg golle <3

  2. granatmuffin 11.11.10 kl. 12:32 #

    HVAH!?? Har dere rotet på rommet mitt!??

Legg igjen en kommentar

