Sliten

6 Nov

Jeg kjenner at jeg er mektig sliten for tiden, og at jeg gleder meg til å kunne sove lenge på søndag. Var ikke hjemme fra jobb før kvart over 11 i går, og skal på jobb igjen nå halv 1 i dag. Det er ikke jobben i seg selv som gjør meg sliten, men det å gå med tresko hele dagen. Etter noen timer er bena så ødelagte at man aller helst bare har lyst til å legge seg ned å dø. Så skal bli godt når mandagen er ferdig, og jeg har nesten to uker fri igjen. Herlig når timelistene er satt opp på den måten. Men uansett om jeg har fri fra jobb, så må jeg jo faktisk på skolen. Tidlig opp, lange dager og en pulje med prøver i vente. jaja. Sånn er det jo med skolen da.

Én kommentar to “Sliten”

  1. Mamma 07.11.10 kl. 20:11 #

    En skal jo kjenne at en har vært på jobb da vennen :-)
    bare fire skole dager til nå så kommer du hjem te a mor :-)

Legg igjen en kommentar

