Jeg lever!

5 Nov

Etter en liten pause på noen uker, tenker jeg at det er nødvendig å komme tilbake med et lite innlegg for å tilfredsstille mammaen min.
Etter sist har jeg hatt en ny tur til Stavanger, der jeg feiret Halloween sammen med en haug av konge folk. Valgte å gå for army kostyme for kvelden, og så ut som et krigsoffer da jeg kom hjem igjen. Etter noen herlige dager der borte, var jeg hjemme noen dager i Farsund. Fikk tatt meg hele to turer til tannlegen (ja, jeg hadde hull), spist pannekaker hos Terese, ryddet og vasket huset, skrubbet kjøkkengulvet, hatt kvalitetstid med mammaen min, og bare kost meg. Nå er jeg tilbake i K-town igjen, og har allerede rukket å finne på en del galskap. Var å besøkte Sara på sykehuset, der timene med latter bare fly avsted. Var så sinnsykt deilig å le sammen med henne igjen, og jeg gleder meg allerede til å besøke henne igjen i helga. I går gikk jeg og Ida inn for å være skoleflinke. Vi satt i 5 timer med lekser, før vi gikk ut for å feire innleveringen med litt quiz. Vi drakk litt vin, og endte plutselig opp med å drikke litt for mye vin. En tur på byen, og knær full av blåmerker. Livet er herlig dere. Skoledagen i dag har vært tung i dag, for å si det slik. En smule berust historietime, og noen kleine sosiologitimer må jo selvfølgelig til.
I kveld er det tilbake på jobb. Og jeg kjenner egentlig at jeg har mest lyst til å hjem å legge meg istede. jaja. Nå er det bare en uke til jeg skal hjem til Farsund i noen dager da. Det blir deilig.
Og ja, forresten, jeg har også takket ja til litt julejobbing i Dyreparken. Skal jobbe på juleverkstedet hver søndag i advent. Blir knall, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme tilbake til parken.

*skulle gjerne kastet inn noen bilder her, men skoledataen min vil ikke la meg laste opp*

Legg igjen en kommentar

