Aldri slipp meg inn i en sko butikk igjen!

26 Oct

Jeg har et sko-problem. Ikke at jeg har få sko, heller det at jeg ikke har plass til skoene lengre. Det er ikke lengre enn noen få uker siden jeg følte at jeg MÅTTE ha nye sko, og nå har jeg altså fått den følelsen nok en gang. Jeg har kjøpt nye sko igjen i dag! Vintersko faktisk! Jeg har begynt å forberede meg på at det kan bli en hard vinter, og derfor følte jeg at jeg bare måtte ha nye sko, og slik ble det. Nå begynner jeg bare å undres hvor jeg skal gjøre av skoene mine. Jeg har jo ikke plass til dem akkurat. Bare her i K.sand har jeg 13 par med sko! Og jeg etterlot nesten alle skoene mine igjen i Farsund da jeg flyttet! Jeg tror jeg har et sko-problem folkens!

Omtrent slik sko, bare at det ikke er fôr på utsiden av skoen.

Én kommentar to “Aldri slipp meg inn i en sko butikk igjen!”

  1. Marlin 19.11.10 kl. 20:30 #

    De så jo bare deilige ut, og du er ikke den eneste… Var ganske sikker på at jeg ikke hadde et sko problem, men oppdaget at jeg har 3 par tøy/converseish sko, støvler, vintersko, fjellsko, høyhælte finsko, høyhælte støvletter, joggesko… Og det er de jeg pakka med meg fordi jeg «trenger» dem…

Legg igjen en kommentar

