En slik dag ja..

11 Oct

I dag er en slik dag der ingenting føles bra. Absolutt ingenting! Jeg savner hjemme, jeg savner Adina, jeg er ordentlig lei meg, og alt bare føles fælt. Ida, min beste venninne her borte, fikk i dag beskjed om at hun må innlegges i oslo på ubestemt tid, noe som sier at jeg blir uten henne frem til jul sånn ca. Det blir heller ingen reising sammen til neste år siden hun er så syk som hun er. Alt er bare dritt i dag.
Jeg vil ut å ri. Ut å ri en lang tur alene og bare aldri komme hjem igjen. sånn føles det akkurat nå!

Legg igjen en kommentar

