Høstferie

10 Oct

Den siste uka har desidert vært den aller beste uka i mitt liv! Jeg har hatt det helt topp hver eneste dag av denne høstferien. Fredag til fredag var jeg hos Adina i stavanger. Jeg møtte utrolig mange nye spennende mennesker, og fikk tilbringe hver eneste dag sammen med den beste jenta. Mye vin, mye kos og mye sosialt. Det var rett og slett helt konge!

På fredags morgen dro vi hjem til Farsund en tur. Helga her hjemme har også toppet alt. Jeg har ledd mye, tøyset mye, og hatt noen av de deiligste rideturene som kan tenkes. Tenk deg, en rolig galopp, helt alene på stranden, med sola som varmer, og håret som løper løpsk i vinden. Det var helt himmelsk! Jeg hadde også en koselig kveld med Terese på fredagen, og en lattermild jentekveld med Adina, Birgit og Emma i går.
Nå sitter jeg på hybelen i k.sand igjen, og lurer litt på hvor ferien ble av. Den gikk så fort, plutselig var den bare over. Men sånn går det vel når man har det gøy!

Legg igjen en kommentar

