Litt lykke.

29 Sep

Denne uka har det vært mye å grue seg til. I går hadde jeg fremføring i Historie, i dag hadde jeg Naturfagsprøve, og på fredag har jeg Historieprøve. Men av en eller annen grunn, går alt litt min vei denne uka. Fremføringa i Historie gikk strålende. Hele gruppa mi var bare helt Konge, og vi rocka alle presentasjonene. Naturfagen i dag gikk også strålende. Jeg fatter absolutt ingenting av det vi har i naturfag, men jeg klarte å kave til meg en 4/3. Over gjennomsnittet faktisk. Jeg er megafornøyd med meg selv! Og best av alt, det blir ingen Historieprøve på fredag. I tilleg til at det har vært sykt mange forandringer på akkurat denne fredagen. Den har gått fra å være grusom til å bli konge. 2 timer historiefremføring (de som ikke fikk fremført sist), 3 timer FRI, to timer norsk, og ca 20 minutter gym på stadioen. Jeg tror det blir greit. Så etter skolen er det hjem å dusje, pakke litt og så åker jeg avsted til Stavanger. Bare 48 timer igjen til jeg er der nå :)

Legg igjen en kommentar

