Utan fast følgje.

27 Sep

Overskiften har egentlig null betydning for noe som helst av innlegget, annet et at jeg syntes det er sykt morsomt at statusen min på face er «utan fast følgje» på face nå istede for singel. Det er faktisk underholdende å ha den på nynorsk.

Det jeg egentlig skriver innlegget for er å beklage den sinnsykt kjedelige layouten på bloggen min nå. Men nå er jeg så frustrert på hele driten at dere får rett og slett bare være litt tolmodige med meg. Og det kommer egentlig ikke til å skje store forandringen med det første vil jeg tro. Jeg må først roe wordpress-aggressjonen min.
Noe annet som også irriterer meg er at klesvasken tar en million år på  å tørke, og hele rommet mitt er av en eller annen grunn iskaldt. Dessuten lukter sengetøyet mitt utrolig rart etter å ha ligger oppe i klesskapet!?
Og enda en ting til, jeg tror ikke jeg liker den nye pc’n min likevel. for det første er den syk sårbar ovenfor nettet, og for det andre hopper plutselig bare «skrivemarkøren» opp midt i ei annen setning og roter til hele tekstene jeg skriver. jeg aner ikke om det er spesiell knapp eller hva som gjør det, men det er hvertfall helt sinnsykt irriterende!

Tidligere i dag la Terese ut noen fine bilder av meg på face, og når jeg så dem kunne jeg ikke annet enn å tenke på hvor mye jeg savner det rosa håret mitt!
Nok klaging. Nå er det jo bare 4 dager igjen til jeg reiser til Stavanger! Jeg gleder meg!

2 kommentar to “Utan fast følgje.”

  1. Adina 28.09.10 kl. 14:56 #

    Kom hiiit<3

  2. Terese et Tustehue 29.09.10 kl. 18:19 #

    savner du ikke meg?! :O

Legg igjen en kommentar

