Litt helg!

26 Sep

Helgen har vært helt utrolig fantastisk koselig! På fredagen var først på middagen med IKEA Food. Skalldyr <3 Utrolig god mat, og utrolig godt selvskap. Etter noen timer der, traff jeg Ida, og vi dro først en tur på konsert, og så videre på valgkro. Stripping. Selve strippingen var ikke mye å skryte av, men vi koste oss likevel. Natten var lang, og jeg kom meg ikke inn døren hjemme før rundt klokka 5.
Lørdag var det klart for jobb. bobbanen. Sist bobbanen var åpen var for 20 dager siden. Da var jeg også på jobb ser, og slik som da, måtte vi også denne gangen komme med krative løsninger for å få åpnet banen. Sist var det umulig å få den tørr, og da endte vi opp med å surre moppene inn i dopapir.


Denne gangen var det alt løvet som var problemet. Vi måtte frem med snøskoffe for å fjerne alt i bunnen av banen, og vi måtte bruke feiekost i banen de første rundene. Herlig.



Vi brukte over tre timer på å rydde banen, og da vi endelig fikk åpnet, fikk vi bare holdt åpent i 1 1/2 time før det ble så mørkt at vi måtte stenge igjen.

Etter jobb ble jeg stoppet av politiet på vei hjem fra jobb. Kjørte for fort, uten baklys på E18 med scooter. Det likte ikke politiet særlig godt. Men jeg kom ut av det hele uten bot, og uten å miste lappen. Så jeg kan ikke klare. Men jeg kan med hånda på hjeret si at det var en million mere nervepirrende enn eksamen. Jeg var så nervøs at jeg var sikker på at jeg skulle pisse på meg.
Da jeg kom hjem oppdagen jeg at jeg hadde glemt mobilen på jobb. Enda en nedtur gitt.

I dag kom pappa på besøk med pingviner til meg. Han fikset også lyset på mopeden før han dro, slik at jeg fikk kjørt opp igjen i parken å få hentet mobilen min. Lykke! Etter turen i parken stakk jeg innom Ida en tur, spiste litt mat og så på litt reiseruter rundt i Asia.

Legg igjen en kommentar

