I never got the chance..

21 Sep

«I never got the chance to say how much I really loved you.. »

Jeg savner deg hver eneste dag. Hver eneste dag er det noe som minner meg om deg, og som får meg til å stille meg selv det eneste spørsmålet jeg ikke liker. Hva hvis…? Hva hvis du enda var her?
Jeg angrer så ofte for at jeg ikke prøvde hardere. Dagen før du døde prøvde jeg å få kontakt med deg, men de sa at du var for dårlig. Allerede da visste jeg at det var for sent.
Jeg trodde ikke at det skulle fortsette å være like vanskelig etter en stund. Jeg lovet deg at jeg skulle klare meg fint, og jeg lovet deg det i god tro. Men det viser seg at visse løfter ikke er like enkle å holde som andre. Det er så mye jeg ville fortalt deg, og det er så mye jeg ville snakket med deg om. Så mye jeg kjenner at jeg virkelig trenger å snakke med deg om. Jeg savner deg, på alle mulige måter. Virkelig!

Legg igjen en kommentar

