Herlige dager.

19 Sep

Denne helga har bestått av virkelig herlige dager! Adina har vært på besøk hele helgen, og jeg har kost meg masse. Helgen har bestått av film, gokart kjøring, middag tre ganger på en dag, fulle foreldre, mere middag, sove lenge, og egentlig bare en haug av koselige ting. Fredagen var Birgit på besøk, og vi så Young Guns 2. Jeg likte filmen, men jeg likte eneren bedre. Lørdagen sto vi opp, spiste lasange til frokost, dro ut i kultur hangaren, kjørte gokart, spiste grillmat til middag, dro hjem, sov litt, lagde pizza til kveldsmat og koste oss med film og godteri. Mye middagsmat? Ja. Hele tre ganger på en og samme dag. Jeg går for å spise meg feit ser dere. Bedre feit og lykkelig enn slank og anorketisk <3
I dag var vi på middag hos besteforeldrene mine å spiste fårikål. Herlig. Etter en koselig biltur til kristiansand med tante, er jeg nå hjemme igjen. Ligger her på senga og kjenner at nervøsiteten stiger. Jeg begynner nemmelig på IKEA i morgen. Blir spennende. Kalenderen min er full av kurs den nesten måneden, og uken som kommer har kun Tirsdagen og søndagen ledig hele uken. Jeg grugleder meg!

Legg igjen en kommentar

