Litt nytt.

13 Sep

I dag slo jeg alle mine rekorder når det kommer til å bruke penger. Kjøpte ny pc. Når jeg tenker over det så betalte jeg faktisk mere for denne pc’n enn jeg betalte for mopeden min. Hvertfall, jeg har kjøpt meg en heit ny asus pc som jeg allerede er glad i, og hadde bare nettet vært litt bedre enn det er, så hadde jeg elsket å ha ny pc.
Når det kommer til pengebruk fant jeg ut i ettermiddag at jeg virkelig må legge meg i selen når det kommer til sparing. Jeg har funnet ut hva jeg har lyst til å gjøre til neste år, men det krever streng disiplin når det kommer til økonomi. VIRKELIG STRENG DISIPLIN! Jeg og Ida snakket sammen i kveld, og vi er begge rimelig sikre på hva vi vil bruke neste skoleår på nå. Du lurer kanskje på hva? vel, jeg gir bare et hint foreløpig, opplevelser.

Helgen som var brukte jeg hjemme i Farsund. Det var deilig å komme seg hjem igjen litt. Fredagen gikk stort sett til busskjøring, film, irritasjon over ungene på bulf, kvalitetstid med mamma og soving. Lørdagen sov jeg først og fremst bort halve dagen. Da jeg endelig kom meg opp kom mamma hjem fra jobb, og jeg brukte store deler av det som var igjen av dagslys på å rundt å handle litt med mamma. Kvelden gikk til Kinamat, og etterhvert dro jeg en tur til Lyngdal sammen med god-jentene for å sjekke livet i den nye leiligheten til Kai og Emma. Nydelig leilighet! En tur på byen ble det også etterhvert. Søndagen brukte jeg i Kvinesdal på familiebesøk, og på kvelden hadde jeg litt besøk før jeg stupte i seng. Stupte og stupte da, jeg ble hvertfall bedre kjent med lakenet mitt. En flott helg, en flott mandag, og nå skal jeg ha en flott natt med søvn mens regnet øser ned på utsiden.

Legg igjen en kommentar

