Den siste uka.

7 Sep

Etter nesten en uke uten data, er den endelig oppe å går igjen. Jeg mangler alt av mine kjære programmer, cammen virker ikke og jeg krangler igrunnen like mye med den fremdeles. Men den går i det minste litt raskere.

En rask oppsumering av den siste uka vil være variert. Forrige uke var jeg på bytur sammen med Hilde, og jeg hadde et hyggelig besøk av Anders, som jeg ikke har sett på nesten 1 1/2 år. Jeg har også vært hjemme en tur på dyrskuet, og møtt familie som jeg ikke har sett på årevis. Vi hadde besøk av kusinen til Mamma og tremeningen min i helga, noe som var kjempekoselig. Allerede lørdags ettermiddag måtte jeg kaste meg på bussen tilbake, ettersom jeg måtte på jobb på søndagen. Siste dagen i parken, og uniformen er levert.
Jeg har brukt tid de siste dagene på å krangle med kontordamer og lærere om dette med pc, og har ellers klart meg fint gjennom skoledagene med å endelig bli frisk igjen.
I går var jeg på jentekveld med Ida og Renate, der vi spiste mat, så film, skravlet og koste oss.
I dag har vel vært den mest ufornuftige dagen hittil. Jeg har absolutt ikke gjort noen ting nesten. To av fem timer på skolen gikk til ingenting, siden læreren var syk, og de tre neste gikk til å sitte musestille etter at det tippa fullstendig for historielæreren vår.
På vei hjem møter jeg på en dame som kommer å klapper meg på skulderen og lurer på om det går bra? Sånn bortifra at det blåser så hardt at jeg har problemer med å gå fremover mener hun? Jeg ser forskrekket på dama, og hun begynner å legge ut om hvor trist og lei meg jeg ser ut, og at hun trodde at jeg gråt!?
What? Jeg kaver med å gå oppreist i vinden mens jeg synger til Footloose på ipoden! Hvordan får du det til å se ut som jeg gråter?
Vel hjemme skyper jeg litt med adina og ser litt Brothers and sisters før jeg plutselig får så sykt lyst på is at jeg kaver meg ut i vinden, trasker av sted på butikken og ser ut som ei forblåst campingvogn når jeg entrer butikken. Jeg kommer hjem igjen med pizzasnurrer og is, og har kost meg med dette resten av kvelden.
En fin dag? Jeppsipeppsi.
Nå gleder jeg meg bare til at uka skal være over, og at jeg kan få komme hjem en hel helg til Farsund. Det skal bli sykt deilig tenker jeg!

Legg igjen en kommentar

