Medisin!

31 Aug

Ettersom jeg var hjemme en tur i går, rappa jeg med meg litt sjokoladekake tilbake.
Jeg syntes at det å trøkke trynet fullt av sjokoladekake på være den beste medisinen i verden!


Vel, det er kanskje ikke den beste medisinen for å bli frisk. Men det gir hvertfall en lykkelig følelse akkurat når du trøkker den inn i kjeften, og den gir en herlig skyldfølelse av å føle seg sykt feit etterpå! Jeg elsker kake.
Btw: sjekk rødfargen i trynet mitt. Det skriker feber ut av huden min.

Jeg syns du skal høre denne sangen. Jeg hadde lagret den i ‘bokmerker’ for en stund siden, og fant den igjen nå for ca 30 minutter siden. Den er vakker.

2 kommentar to “Medisin!”

  1. kelly 31.08.10 kl. 16:39 #

    kake og musikk det er tingen :D

    fin sang foresten^^

  2. pappa 02.09.10 kl. 21:05 #

    pappas sjokeladekake hjelper mot det meste

Legg igjen en kommentar

