Jeg føler meg ekkel!

31 Aug

Søndags morgen våknet jeg uten stemme. Jeg gikk på jobb uten stemme, og jeg kom hjem fra jobb uten stemme. En stemmeløs dag på jobb er harde greier. Spesielt siden man snakker konstant. Non stop!
Da jeg kom hjem var jeg fullstendig kake. Jeg frøys, men kroppen var kokende varm. Hele kvelden gikk bare til å ligge i senga å se film igrunnen. Mandags morgen følte jeg meg fremdeles kake, og bestemte meg derfor for å droppe skolen, og helle dra hjem til Farsund sammen med Birgit. Hun var hos meg på natta, så nå har jeg helt sikkert smittet henne. mwaha. Bilturen hjem var dessidert mye bedre enn buss. Selskap, prat og kos. Jeg hveste nok mere enn jeg pratet da. På hjemveien var vi først en tur oppe på Skoies for å ta en titt, og da vi kom til lyngdal dro vi en tur opp på grava til Odd Arne og Odd Einar. Begge har fått gravstein nå, og jeg fikk lagt igjen en rose på hver av dem.
Da vi kom til Spind stakk vi en tur oppom til Marita, og da vi kom til Farsund var jeg innom hos Birgit å fikk sett det strålende nye mega-sterile kjøkkenet deres. Resten av dagen gikk egentlig til å ligge på sofaen å syntes synd på meg selv. Da jeg våknet i morgen hadde jeg god tro på at jeg var bedre, men nei. Stemmen er fremdeles redusert og kroppen hverker fremdeles, men nå har jeg altså fått en fin bomus. Nesa renner, hodet hverker, magen vrenger seg og kvalme brekkninger er også å få med på kjøpet. Livet er herlig dere!

Én kommentar to “Jeg føler meg ekkel!”

  1. bøbø 31.08.10 kl. 21:29 #

    mwahahaha, du klarte ikke å smitte MEG!

Legg igjen en kommentar

