Hvorfor så trøtt?

26 Aug

Jeg er enormt trøtt fortiden, hele tiden. Vi begynner skolen kvart på 8 tre dager i uken. Det betyr at jeg må stå opp ca halv 7 om morgenen. Jeg tenkte for meg selv en stund at det er forbaska tidlig. Men når jeg tenkte litt i etterkant, kom jeg på at det faktisk ikke er noe tidligere enn det jeg har stått opp de to siste årene på skolen.
Når jeg kommer hjem er det somregel ikke mye jeg får gjort før jeg dupper av. Det er kjipt, men det bedrer seg kanskje når jeg blir vandt til å opp såpass tidlig?
I dag har jeg for en gangs skyld fått gjort litt fornuftige ting. Etter skolen dro jeg ned til Markens sammen med Renate for å handle litt. Vi var en tur på bokhandelen for å skaffe litt nøndvendige saker, og jeg tror jeg har fått skaffet det meste jeg trenger nå. Jeg var også innom gamestop en liten tur får å ta en titt. Men jeg kjenner meg selv, og det ble ikke bare en titt. Jeg endte opp med 4 nye filmer. Deriblandt Young Guns 2. Tenkte jeg skulle spare den til en fin anledning, men jeg tviler på at jeg klarer å vente.
Hvertfall, etter at jeg kom hjem fikk jeg gjort både historie og mattelekse før jeg duppet av. Etter en times powernap fikk jeg gjort sosiologien og ryddet litt, og nå har jeg sett Pink Panter. Jeg føler at jeg har fått litt ut av dagen hvertfall, selv om det ikke er mye.

Og forresten, i går var jeg en tur på jobb sammen med Håkon og Daniel. Jeg elsker sensesongen. Det er lite å gjøre, og det blir litt tid til tull og tøys. Den siste timen var mere eller mindre helt stille, og det var rett og slett bare helt deilig.
Kjenner at det blir litt trist å ikke jobbe der mere i år, siden sesongen snart er over. Har bare denne og neste helg igjen nå.

Jeg kjenner at trøttheten siver på igjen nå, så får vel krype til sengs å håpe at jeg er litt mere opplagt i morgen.

2 kommentar to “Hvorfor så trøtt?”

  1. Birgit 27.08.10 kl. 10:38 #

    YOUNG GUNS!!!! :D
    Jeg vil se med deg!

  2. granatmuffin 27.08.10 kl. 20:44 #

    Da sparer jeg den til du kommer da :)

Legg igjen en kommentar

