My day.

18 Aug

Dagen startet kvart på 6 i dag morges. Ettersom skolen absolutt måtte ha inn en kopi av vitnemålene for vg1 og vg2, måtte jeg dra hjem til Farsund i går kveld, og opp enormt tidlig for å rekke tilbake i dag morges. Jeg følte det kanskje var litt unødvendig ettersom jeg bare var på skolen i ca 5 minutter før jeg var ferdig.
Etter den 5 minutter lange skoledagen min tok jeg med meg Terese hjem til hybelen, og sloknet momentant etter bare en liten stund. Etter min nesten 3 timer lange powernap dro jeg opp til travparken på jobbintervju. Jeg har kanskje ikke nevt det tidligere, men jeg har søkt på jobb hos IKEA. Det tok mindre enn 24 timer fra jeg sendte søknaden til jeg ble oppringt om intervju, og etter samtalen i dag å dømme, ser det lovende ut. Så det er bare å håpe på det beste nå.
Etter møtet dro jeg opp på senteret for å kjøpe noe sko. Sålene på de gamle skoene mine har tat kvelden, og jeg fant ut at det var på tide med nye.



vel, det var salg på Mani, så da holdt det ikke helt med bare ett par.
Etterpå fikk jeg også handlet meg noen flere nyttige saker.



Etter litt nyttig shopping har dagen gått til å skrive to a4 sider om meg selv, og noen episoder av sex and the City. En finfin dag.

Legg igjen en kommentar

