Alone

15 Aug

Akkurat nå vet jeg faktisk ikke om jeg er mest skuffet, sint eller lei meg. Alle følelsene kommer bare ramlende over meg på en og samme tid. Jeg har aldri følt meg så alene som akkurat nå. Det har skjedd så helt enormt mye på den psykisken fronten i det siste, og jeg kjenner at jeg har vanskeligheter med å fordøye alt sammen. Er det en ting jeg kunne ønske akkurat nå, så er det å kunne ringe Odd Arne. Men nei, det er faktisk den ene tingen jeg ikke kan gjøre. Den ene tingen som overhode ikke er mulig…

2 kommentar to “Alone”

  1. Terese et Tustehue 22.08.10 kl. 14:07 #

    Jeg savner deg!

  2. granatmuffin 22.08.10 kl. 22:55 #

    Jeg savner deg også!

Legg igjen en kommentar

