Dreamteam!

14 Aug

I går var bare en helt utrolig dag på jobb. Om du kan kalle oss arbeiderne dreamteam kan diskuteres så mangt, men Ida, Martin og jeg, vi ER faktisk et dreamteam. Om vi er effektive er jo en selvfølge, men greia er at vi har det så sykt kult sammen på jobb. Ettersom det regnet hele morgenen i går, banen var søkkvåt, vi måtte moppe runde på runde, vi gikk tom for mopper, det begynt å regne igjen, og vi måtte moppe mere, gikk mye av dagen til sosialisering oss i mellom. Jeg tror aldri jeg har ledd så mye på jobb. Tårene sto i været mesteparten av dagen, og alt var bare helt sinnsykt! Alle var bare helt DER oppe, hele dagen. Det er synd at jeg er ferdig å jobbe med Martin i år, og at han ikke skal fortsette til neste år, men jeg får jo et helt år sammen med Ida på skolen.

Legg igjen en kommentar

