En sommerdag i Farsund.

12 Aug

Det første jeg gjorde da jeg sto opp i dag morges, var faktisk å kaste meg på sykkelen å sykle ned til rema. Tro det eller ei, men jeg syklet faktisk ned! Etter sykkelturen ryddet jeg og vasket hele huset, før jeg satte i gang med middagen. Det er faktisk litt deilig å bare vimse rundt å rydde og stelle med musikken på full guffe. Litt philadelphia, litt idyll og litt annen sommerslig musikk fra Radio Norge. Til og med den lille pusen hjalp til. Han hang riktignok på slep etter feiekosten, men jeg mener selv at det ble ganske rent av å bruke ham som mopp.

Etter alt for mange poteter og fiskeboller til middag, dro jeg i stallen med Karen. Jeg syklet faktisk ut dit også! Jeg føler meg sprek. Var deilig å ut å ri igjen en tur i finværet. Vi var å badet på Hananger i det strålende, deilige været. For de som vet hvor Hananger er, kan jeg si at det er skjedd store forandringer der den siste tiden. Hele Hananger er snart tomt for vann, og den evige tørken har laget halve vannet om til en uendelig stor strand. Fint, men svært rart.
Etter rideturen, og en deilig dusj, fikk jeg besøk av Adina. Vi så film, spiste kake og koste oss.
Når det kommer til det med dusjen, må jeg bare si at ingenting er så deilig som å komme hjem hit å få dusjet. Hybeldusjen vår er bare et lite vanlig dusjkabinett, mens dusjen her hjemme er gigantisk (ca 3 ganger så stor som en vanlig dusj). Å komme hjem å kunne sitte i dusjen å barbere leggene istede for å stå på utsiden av dusjen å gjøre det er en himmelsk følelse.

Jeg må ærlig si at jeg tror jeg har fått litt mere ut av denne dagen enn gårsdagen for å si det slik. Sola har steiket, og innimellom har jeg fått vært litt ute i hagen å bare ligget i gresset sammen med kattene. Det har vært en helt strålende dag, fra morgen til kveld. Jeg har kost meg big time.


Legg igjen en kommentar

