Ein herlege tur på Veten!

10 Aug

Jeg har ikke fått gjort like mye konstruktivt i dag som jeg hadde ønsket, men litt har jeg da fått gjort. Etter mange deilige timer søvn i min superdeilige seng, fikk jeg noen timers besøk av Terese. Prating, vasing og kos. Senere tok jeg meg turen opp til Veten sammen med Birgit. En hard bakke opp, mye morsomt på hjertet, og en hard bakke ned. Det var deilig å se frøkna igjen, og hun har lovet meg å komme til Kristiansand i løpet av neste uke å se BR II med meg. Kvelden har gått til å besøke mine nydelige besteforeldre og til å kose meg sammen med Mamma og lillebroren min. En fin dag, men desverre ingen sol.
Derimot har det meldt sol i morgen, og det ser jeg frem til ettersom jeg skal en tur ut på hesteryggen med Karen!

Legg igjen en kommentar

