Home sweet home <3

9 Aug

Planen i dag var egentlig å være med på litt avdelingskos i kveld, for så å reise hjem i morgen tidlig. Men ettersom min mor tryglet så fælt, endte det med at jeg tok siste bussen hjem i kveld istede. Jeg er egentlig ganske glad for det nå, ettersom jeg vet at jeg er ferdig med den uendelige bussturen hjem. OG, at jeg får sove i min helt egne seng med herlig dobbeldyne i natt, istede for den lille senga jeg har på hybelen. Dessuten får jeg jo en hel morgen ekstra hjemme med den nye pusekatten. Mamma og CC vil kalle den HELGE, men jeg er sterkt imot. Jeg syntes at det er en litt mere Pelle-pus enn en Helge-pus. Så foreløpig står det mellom Helge, Pelle og Truls(?).
Hva syntes du?
(bilde av pusen ser du på to innlegg nedenfor)
Planene for dagene her hjemme er foreløpig ikke helt fullstendige. Til nå står en tur i stallen, film med Birgit og besøk av bestemor på lista. Skal også prøve å besøke graven til odd arne en av dagene, og få vasket litt i huset for å kvitte meg med litt gjeld for mopeddeler. Tenkte også å få besøkt Sara en av dagene. Men nå får vi se hva som skjer. Det er jo tross alt bare tre dager det er snakk om. Det er uansett deilig å være hjemme, og jeg skal virkelig nyte det.

Legg igjen en kommentar

