Ting å glede seg til

3 Aug

Jeg må jo bare få sagt alt det jeg gleder meg til også nå!
For å gjøre det lettest mulig, så remser jeg bare opp greia i ei liste:

* Morgendagen: Treffe Adina og Emma etter jobb<3
*Torsdag: OVERASKELSE* OVERASKELSE* OVERASKELSE!
* Fredag: Fri
* Lørdag: Besøk av en av de jeg setter høyest, og en av de jeg savner mest hjemme!
* Søndag: Tur i parken med mamma, pappa og cc?
* Mandag: avdelingsgreie med alle tre aktivitetsavdelingene.
* Tirsdag: Reise hjem til Farsund. -> Se den nye pysekatten vår som mamma skal å hente i helga. -> Treffe alle menneskene som jeg savner så fælt!
* Tirsdag 17: Begynne på skolen igjen, tro det eller ei. Men jeg skal jo tross alt gå i klasse med Ida!
* Fredag 20 -søndag 22: Reise til stavanger å besøke Adina.

2 kommentar to “Ting å glede seg til”

  1. pappa 05.08.10 kl. 20:42 #

    ser hjeg er involvert her, hvilken søndag er dette, gleder meg

  2. granatmuffin 06.08.10 kl. 12:44 #

    Søndag 15 august :)

Legg igjen en kommentar

