Happyface!

3 Aug

I kveld har jeg vært på sommerfest, eller sommeravsluttning i parken. Den var virkelig knall, og det var både mye god mat, og mye god underholding. I løpet av kvelden var det duket for mange forskjellige priser, deriblant «årets fall». Denne prisen var det selveste Pål Tvedt på avdelingen min som vant. De fleste av dere er nok ikke klar over hvem dette er, men han er litt av en bamse. En utrolig morsom å knall kar, som ofte er litt uheldig. Som sagt, vant han prisen for årets fall, og det fortjente han virkelig; Pål er på vei opp bobbanen for å skifte post (vi rulerer mellom å sitte på toppen, stå ved køen, og stå ved heisen), da han plutselig blir rammet av en akutt krampe som kaster ham av bobben, og ender i et fortumlende brak på bunnen av banen. Med andre ord, pål har rullet ned hele bakken med en fantastisk krampe, og med hele bobkøen som vitne. Jeg syntes det er ufattelig hysterisk, men det er kanskje bare fordi jeg kjenner ham.

Etter alle utdelingene, showene og snakkingen, var det klart for å trekke på inngansbiletten. Det ble trukket fire vinnere, en etter en. Da det siste loddet ble lest opp, I 68, sitter en stakkar på en av de fremste radene å hyler inn i øret på Pål som sitter ved siden av «Å herregud, det er jo meg!!!» Jeg er sikker på at folk kunne høre henne helt til sørlandssenteret. Så godt er det at det var stengt. Og som dere helt sikker allerede har forstått, var denne jenta ingen ringere enn meg, Lise Mari.
Hoppende glad spretter jeg opp på scenen, og får lempet det ene etter det andre i fanget der oppe. Premien for en bitte liten papirlapp, vil jeg si at var i overkant stor, men jeg skal jo absolutt ikke klage. Jeg er blitt en stilig «våttever» t-sjorte, en kasse med Sørlands Chips, et brett cola og fire kombibiletter til dyreparken rikere! Og jeg er storfornøyd. Nå gjelder det bare å bestemme seg for hvem jeg skal dele disse bilettene med?






Jeg er fremdeles skjelven i armene og kroppen. Om det er det at jeg vant, eller det faktum at jeg måtte bære dette med meg da vi var ferdig, det vet jeg ikke. Men jeg er hvertfall en liten smul lykkelig akkurat for øyeblikket!

2 kommentar to “Happyface!”

  1. Emma 03.08.10 kl. 11:03 #

    Jeg liker dyreparken… :O

  2. Adina 03.08.10 kl. 14:40 #

    Jeg liker også dyreparken.. VELDIG GODT!

Legg igjen en kommentar

