Det er slitsomt..

3 Aug

Først og fremst er det slitsomt med fri. Jeg har vært så vannvittig trøtt i dag. Sto opp sent, ryddet rommet og dro en tur til byen. Fikk brukt litt penger som i og for seg ikke hadde trengt å ut av kontoen, men jeg er likevel fornøyd. Jeg mener, det er jo SALG!
Etter litt shopping og en tur på peppes bar det hjem å skifte på senga. Etter det har jeg bare blitt liggende i det nye sengetøyet mitt å ikke fått gjort noe særlig fornuftig. Jeg har hatt planer om å gå i dusjen i flere timer nå, men jeg har enda ikke fått meg selv til å gjøre det. Av en eller annen grunn virker det så håpløst å dra seg inn på badet, kle av meg, og komme meg inn i den forbaska dusjen.
Men det som kanskje er mest slitsomt, er de følelsene som jeg prøver så hardt å fotrenge. Jeg kunne bare ønske at du forsto at jeg faktisk gjør det som er best for oss!? Jeg orker ikke krangle mere, jeg orker ikke å måtte forsvare alt jeg sier og gjør, enda jeg hverken har sagt eller gjort noe galt. Jeg orker ikke å gå rundt å irritere meg over det gjør mot meg. Det er så slitsomt, du skulle bare visst..

Legg igjen en kommentar

