Mangel på søvn

27 Jul

I natt var første natten siden Torsdag der jeg faktisk fikk mere enn 5 timers søvn, og selv om jeg fikk hele 11 timers søvn i natt, så føler jeg meg helt utslitt. Det er hardt å være arbeidsjente ja. Mye overtid, og lite søvn. Men så kan jeg ikke helt klage heller, det er jo tross alt jeg som ikke klarer å si nei. Det blir jo tross alt penger ut av det!
På lørdag var jeg på jobb til kvart over 1 om natten. Det var slitsomt, men det var absolutt verdt det. Jeg fikk jo tross alt betalt for å se Sabeltann showet enda en gang.

Jeg har har også farget håret mitt blondt igjen. Vender litt tilbake til det gode og gamle rett og slett. Blir fremdeles overasket når jeg ser meg selv i speilet da, men det går vel over etter en stund.
Hva syns du om hårforandringen?

Nå er det snart klart for en ny vakt på jobb, og når jeg kommer hjem i kveld står kjæresten min på døra å venter på meg. I morgen er det klart for en etterlengtet fridag i badelandet sammen med hele god-gjengen. Det blir bra!

Én kommentar to “Mangel på søvn”

  1. Birgit 27.07.10 kl. 18:33 #

    TROSS ALT

Legg igjen en kommentar

